Podstawowa opieka i odpowiedzialna opieka – dwa zasadnicze elementy reformy systemu dostawy cd

Pomiary wydajności do określania kwoty wspólnych oszczędności lub innych zachęt finansowych dla ACO muszą raczej obciążać podstawowe środki opieki zdrowotnej, niż skupiać się na metrykach związanych z opieką szpitalną. Po trzecie, stosowane mechanizmy płatności muszą dostosować zachęty do tych dwóch modeli, aby zwiększyć odpowiedzialność za całkowite koszty w ramach ciągłości opieki, przy jednoczesnym zapewnieniu wystarczającej inwestycji w zdolność podstawowej opieki zdrowotnej. W Medicare i innych projektach demonstracyjnych zachęty powinny być dostosowane tak, aby praktyki w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej mogły czerpać korzyści finansowe z równoczesnego uczestnictwa zarówno w pilotażach PCMH, jak i ACO. Ponieważ przekształcenie opieki podstawowej zgodnie z modelem domu medycznego wymaga znacznych zasobów, zachęty zarówno do jakości, jak i do oszczędności powinny podkreślać wysoki poziom podstawowej opieki w celu zapewnienia, że ACO zapewniają odpowiednie wsparcie dla swoich głównych dostawców usług opieki zdrowotnej, aby umożliwić im osiągnięcie i utrzymanie możliwości PCMH.
Te dwa podejścia są synergistycznymi modelami reformy systemu dostaw, które razem obiecują przekierowanie amerykańskiego systemu dostarczania w kierunku zmniejszenia wzrostu kosztów i poprawy jakości. Aby osiągnąć pełną realizację modelu PCMH, ACO będą wymagać silnej podstawowej opieki podstawowej, aby odnieść sukces, a z kolei mogą zapewnić niezbędną infrastrukturę systemu dostaw poza podstawową opiekę medyczną. Niezbędna jest ciągła ocena obu modeli, najlepiej w połączeniu z różnymi ustawieniami. Demonstracje powinny być zaprojektowane jako testy pilotażowe, które mogą być kontynuowane, jeśli się powiedzie, zostaną zmodyfikowane w razie potrzeby i (gdy się powiodą) wprowadzone w szerokim zakresie, z ciągłym dostosowywaniem. Wreszcie, jednym z najważniejszych elementów reformy federalnej służby zdrowia będzie zwiększenie możliwości agencji federalnych, w tym centrów usług Medicare i Medicaid oraz Agencji ds. Badań i Jakości w Ochronie Zdrowia, w celu wdrożenia, wspierania i oceny tych obiecujących dostaw. reformy systemu.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Drs. Raporty Shortell i Fisher pobierają opłaty za konsultacje od Kaiser Permanente; Dr Shortell również zgłasza otrzymywanie opłat za doradztwo od Centene. Nie zgłoszono żadnego innego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Ten artykuł (10.1056 / NEJMp0909327) został opublikowany 28 października 2009 r., O godz.
Author Affiliations
Z Wydziału Medycyny Rodzinnej i Społecznej, University of California, San Francisco, San Francisco (DRR); Szkoła Zdrowia Publicznego, Uniwersytet Kalifornijski, Berkeley (SMS); oraz Instytut Zdrowia i Praktyki Klinicznej Dartmouth oraz Dartmouth Medical School, Lebanon, NH (ESF). Autorzy uczestniczyli w spotkaniu wraz z Melindą Abrams, MS, Michael S. Barr, MD, MBA, Robert Berenson, MD, Karen Davis, Ph.D., Kevin Grumbach, MD, David Meyers, MD, Hoangmai Pham, MD, MPH, Robert L. Phillips, Jr., MD, MSPH i Dana Gelb Safran, Sc.D. Konsensus, który wyłonił się z dyskusji i streszczony w tym artykule, nie powinien być postrzegany jako perspektywa konkretnej osoby lub organizacji.

[więcej w: Dmuchawy bocznokanałowe, Rezonans Warszawa, wkładki ortopedyczne ]

Powiązane tematy z artykułem: Dmuchawy bocznokanałowe Rezonans Warszawa wkładki ortopedyczne